معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

پورتال دارویی راه اندازی می شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۸۵۴۴۰
پورتال دارویی راه اندازی می شود
دیناروند گفت: راه‌اندازی پورتال دارویی برای نظارت دقیق بر تمام فرایندهای تأمین، تدارک، توزیع و عرضه دارو را از دیگر اولویت‌های سال 93 این سازمان اعلام کرد.

برنامه نسخه‌نویسی الکترونیک به‌منظور منطقی کردن تجویز و مصرف دارو و راه‌اندازی پورتال دارویی برای نظارت دقیق بر تمام فرایندهای تأمین، تدارک، توزیع و عرضه دارو را از دیگر اولویت‌های سال 93 این سازمان اعلام کرد.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رسول دیناروند در نشست رئیس جمهوری با وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه که صبح امروز همزمان با آغاز طرح تحول نظام سلامت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: در سال 93 سیاست های تأمین و تدارک دارو به سمت حمایت از تولید داخل و همچنین کاهش هزینه‌های دارویی مردم ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در حوزه نظارت بر کیفیت و سلامت فراورده‌های غذایی و سایر کالاهای سلامت محور اشاره کرد و افزود: تقویت برنامه‌های نظارتی به‌ویژه نظارت در سطح عرضه را پیگیری می‌کنیم. همچنین در زمینه‌های کاهش مصرف مواد آسیب‌رسان به سلامت مانند نمک، روغن (به‌ویژه اسیدهای چرب ترانس و اشباع) و شکر تلاش خواهیم کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو، برنامه نسخه‌نویسی الکترونیک به‌منظور منطقی کردن تجویز و مصرف دارو و راه‌اندازی پورتال دارویی برای نظارت دقیق بر تمام فرایندهای تأمین، تدارک، توزیع و عرضه دارو را از دیگر اولویت‌های سال 93 این سازمان اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز