وزیر بهداشت از ۲مرکزدرمانی و انتقال خون بازدید کرد

۱۳۹۳/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۰:۱۴
کد خبر: ۲۰۴۹۷۷
وزیر بهداشت از ۲مرکزدرمانی و انتقال خون بازدید کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت سرزده از ۲ مرکز انتقال خون و مرکز درمانی امام علی(ع) در تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سلامت جوان خبرگزاری برنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت سرزده از مرکز انتقال خون واقع در خیابان وصال شیرازی بازدید کرد.

دکتر سیدحسن هاشمی در این دیدار با برخی از اهداکنندگان خون و همچنین مسئولان این مرکز گفتگو کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به طور سرزده به این مرکز آمدیم تا مشکلات را بهتر متوجه شویم و امیدواریم بتوانیم آن‌ها را رفع کنیم.

در این بازدید سرزده همچنین برخی از اهداکنندگان به بیان مشکلاتی نظیر معطلی زیاد و کمبود پرسنل حاضر در این مرکز انتقال خون پرداختند.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز درمانی امام علی(ع) واقع درخیابان قصرالدشت بازدید کرد.

این مرکز درمانی با تلاش گروهی از دانشجویان، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد اداره می‌شود و فعالیت آن نیز ارائه خدمات درمانی به کودکان کار است.

وزیر بهداشت پس از این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی داریم در خصوص اختصاص مکان، امکانات و نیروی متخصص به این مرکز درمانی کمک کنیم.

دکتر سیدحسن هاشمی با اشاره به مشکلات و مسائلی که کودکان کار و خیابانی با آن مواجه هستند افزود: این کودکان قربانی بدرفتاری خانواده‌ها هستند و به راحتی امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد.وی ابراز امیدواری کرد که این موضوع به زودی برچیده شود.

دکتر هاشمی با بیان اینکه نخستین اقدام برای کمک به این افراد شناسایی آنهاست بیان کرد: مجموعه‌هایی مانند این مرکز درمانی می‌تواند به ما در انجام مسئولیت کمک کند.

وزیر بهداشت در پایان اظهار داشت: در این وزارتخانه بخشی برای مشارکت های اجتماعی دائر کردیم و فکر می‌کنم که انجمن‌هایی که کارهای انسان‌دوستانه انجام می‌دهند می‌توانند در حوزه سلامت کمک کنند و همچنین از خیرین می‌خواهیم در کارهای انسان دوستانه در کشور مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز