وزیر بهداشت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۴:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۴۷۹
وزیر بهداشت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همراه با دیگر دولتمردان و مسولان نظام و در میان مردم همیشه در صحنه انقلاب با شرکت در راهپیمایی روز قدس حملات صهیونیست ها را محکوم کردند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همراه با دیگر دولتمردان و مسولان نظام و در میان مردم همیشه در صحنه انقلاب، با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

به گزارش سرویس سلامت جوان خبرگزاری برنا، پیش تر وزیر بهداشت با انتشار بیانیه ای ،بی توجهی سازمان های بین المللی برای توقف حملات به غزه و کوتاهی در امداد رسانی به مردم بی دفاع را نقض حقوق بشر خوانده است .

بنابر این گزارش مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با شعار محوری "روز جهانی قدس تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس " با حضور مردم همیشه در صحنه و مسولین و دولتمردان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه‌ نماز جمعه آغاز شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه معاونین ،مدیران و کارکنان این وزارتخانه نیز با حضور در جمع کثیر راهپیمایان، حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کردند.

این راهپیمایی در حالی انجام می‌شود که رژیم اشغالگر قدس در روزهای گذشته حملات بی‌سابقه‌ای را علیه مردم غزه آغاز کرده که منجر به کشته و زخمی شدن صدها تن از مردم بی دفاع، کودکان و زنان غزه شده است.



بنابراین گزارش راهپیمایان تهرانی پلاکاردهایی با عناوین «خدا قدس شریف را آزاد خواهد کرد»، «نماز عید فطر را در قدس آزاد شده خواهیم خواند»، «رژیم صهیونیستی به دنبال نسل‌کشی در غزه است» در دست دارند.

همچنین مراسم راهپیمایی در 770 شهر کشور از مساجد اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز