در گفت‌وگو با برنا اعلام شد

جشن تكمیل خانه‌های بهداشت تیرماه در کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۲۸۵
جشن تكمیل خانه‌های بهداشت تیرماه در کشور برگزار می‌شود
قائم مقاوم معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، جشن تكمیل خانه‌های بهداشت تیرماه در کشور برگزار می‌شود.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: تا پایان سال مالی عمرانی شاهد جشن تکمیل خانه های بهداشت خواهیم بود. با برگزاری این جشن گام مهمی در حفظ سلامت افراد جامعه برداشته خواهد شد.

قائم مقاوم معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه اظهار داشت: انتظار می رود، مرحله عملیاتی شدن همه قراردادهایی که با اعتبارات سال 89 بسته شده است تا تیر ماه به پایان برسد و ما شاهد برگزاری جشن تکمل خانه های بهداشت در کشور باشیم.

شریعتی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی می توان امیدوار بود تا پایان سال مالی عمرانی خانه های بهداشت در سراسر کشور تکمیل شود، همچنین با احداث و بهره برداری خانه بهداشت روستایی خلاء های موجود در زمینه نیاز جمعیت روستایی  به مراکز خدماتی و بهداشتی برطرف شود.

این در حالی است که چندی پیش غلامرضا مصداقی نیا، معاون بهداشتی وزیر بهداشت اعلام کرده بود که جشن تکمیل خانه‌های بهداشت با یک هزار و ۲۵۰ خانه بهداشت جدید التاسیس خرداد انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز