در گفت و گو با برنا اعلام شد

آغاز طرح امداد ساحلی اورژانس کشور از امروز

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۷۱۲
آغاز طرح امداد ساحلی اورژانس کشور از امروز
معاون فنی عملیات مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی كشور از آغاز طرح امداد ساحلی از امروز تا اوایل مهر ماه خبر داد.

محمد سرور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب افزود: طرح امداد ساحلی از امروز تا 9 مهر ماه در سه استان گلستان، گیلان و مازندران اجرا می شود.

معاون فنی مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی کشور ادامه داد: در حال حاضر 38 پایگاه اورژانس 115 در سه استان شمالی کشور در راستای طرح امداد ساحلی خدمات فوریت های پزشکی ارائه می کنند.

سرور افزود: علاوه بر استقرار 38پایگاه اورژانس 115 در طرح امداد ساحلی، پایگاه های دائمی در سه استان به فعالیت می پردازند. به عنوان مثال  در استان گلستان 39 پایگاه اورژانس 115 در حال فعالیت است که با راه اندازی 3 پایگاه جدید در مجموع تعداد پایگاه های این استان به 42 پایگاه می رسد.

معاون فنی عملیات مركز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشكی كشور تصریح کرد: در حال حاضر در استان گیلان 51 پایگاه اورژانس 115 وجود دارد که با ایجاد 5 پایگاه جدید، در مجموع پایگا‌ه‌های اورژانس 115 این استان به 56 پایگاه افزایش می ‌یابد.

سرور در خاتمه با بیان این مطلب که  استان مازندران بیشترین مرز آبی و ساحلی کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: با استقرار 30 پایگاه جدید در این استان تعداد پایگاه های 115 برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 97 پایگاه خواهد رسید.


 

نظر شما