با حضور وزیر بهداشت؛

کلنگ بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی سرطان به زمین زده شد

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۹:۲۶
کد خبر: ۹۷۱۴۴
کلنگ بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی سرطان به زمین زده شد
کلنگ ساخت بیمارستان 600 تختخوابی سرطان امروز با حضور وزیر بهداشت و معاون وزارت مسکن در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به زمین زده شد و قرار است تا سال ۹۵ ساخته شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، خردمند مشاور رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران درباره ساخت بیمارستان جدید انستیتو كانسر گفت: مجری پروژه وزارت مسكن و شهرسازی است و هزینه‌های آن از سوی دولت در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد همچنین پیمانكار آن از سوی وزارت مسكن تعیین شده و دستگاه بهره بردار آن دانشگاه علوم پزشكی تهران است.

خردمند با اشاره به سایر بخش‌های بیمارستان جدید انستیتوكانسر گفت: این پروژه شامل 548 تخت بستری (360 تخت بستری بیماران كانسری و 104 تخت مراقبت‌های ویژه)، 62 تخت درمان كوتاه مدت (21 تخت Pain clinic و chemical clinic) 44 تخت بستری VIP و 40 تخت بستری رادیوتراپی است.

مشاور رییس دانشگاه با بیان این‌كه تمام مراحل پروژه در یک فاز انجام می‌شود، تصریح كرد: طراحی پروژه از آبان ماه امسال شروع شد و انتظار می‌رود حدود 4 تا 5 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به برآورد اعتبار مورد نیاز تكمیل پروژه گفت: حدود 100 میلیارد تومان براساس نرخ امروز برای این پروژه پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز