به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

تقدیر از برترین‌های جبهه فرهنگی انقلاب

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۷۶
تقدیر از برترین‌های جبهه فرهنگی انقلاب
دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از معرفی برترین تولیدات فرهنگی در اردوی تشکیلاتی جهاد اکبر 9 خبر داد.

سید حسام الدین زندوی دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا گفت: یکی از وظایف جنبش دانشجویی اهمیت به تولیدات فاخر در حیطه انقلاب است. کاری که دانشجویان انجام می‌دهند باعث ازدیاد این نوع آثار و به ‌نوعی تقدیر از صاحبان آن می‌شود و از طرف دیگر در این قضیه نوعی مطالبه‌گری نهفته است که خواستار ترویج و گسترش این قبیل آثار است.

وی در ادامه افزود: لزوم این عمل امروزه بیشتر از گذشته است چون در شرایط فعلی ما با جنگی پیش رو هستیم و باید تا آن‌جا که می‌توانیم سلاح‌ها و ابزارهای این جنگ تقابل را فراهم کنیم، سلاح‌هایی از جنس فیلم، عکس، شعر، کاریکاتور و..

زندوی با اشاره به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب گفت: ما به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه داریم این آثار را معرفی کنیم.

وی در ادامه گفت: در همین زمینه شعار اردوی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور  هم با عنوان «عدالت، آرمان دیروز و واقعیت فردا» که به اعتقاد ما گفتمان غالب امروز جامعه و از جمله جنبش دانشجویی عدالت محوری و مطالبه عدالت است.
 
دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به وظایف هنرمندان و دست‌اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی به عنوان جزیی از جامعه گفت: آن‌ها باید با زبان تاثیرگذار هنر خود در جهت تحقق آرمان‌های عدالت‌خواهی گام بردارند و این یعنی همان تحقق هنر متعهد و انقلابی که مورد توقع دانشجویان و مردم است.

زندوی تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز جهت حمایت از تولیدات فرهنگی جبهه انقلاب قصد دارند در اردوی تشکیلاتی جهاد اکبر 9 برترین تولیدات فرهنگی را از منظر دانشجویان معرفی کنند.

وی از نتیجه دیدگاه‌ها و نظرات دانشجویان در انتخاب برترین آثار فرهنگی خبر داد و گفت: برای نام گذاری این روز نتیجه فرآیند دیدگاه های دانشجویان نسبت به آثار فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و بر اساس آثار برگزیده هر روز تا 22 بهمن به یک اسم نام‌گذاری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز