فردا به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

تجدید میثاق مسوولان دانشگاه علامه با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۸۷
تجدید میثاق مسوولان دانشگاه علامه با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
کارشناس امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علامه گفت: فردا رییس دانشگاه علامه به همراه تعدادی از مسوولان دانشگاهی در مرقد مطهر امام (ره) حضور می‌یابند.

عزیز قاسمی کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری و امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، از برنامه‌های آتی این دانشگاه در ایام الله دهه فجر خبر داد.

وی به تجدید بیعت دانشگاهیان علامه طباطبایی با امام راحل اشاره کرد و گفت: فردا حجت‌السلام و المسلمین شریعتی به همراه تنی چند از مسوولان دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی با حضور در مرقد مطهر امام راحل با  آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

قاسمی با اشاره به برنامه‌های دیگر این دانشگاه، افزود: همایشی با نام «به سوی بهار» در روز 25 بهمن برگزار می‌شود که موضوع آن «از انقلاب امام خمینی(ره) تا انقلاب حضرت قائم(عج)» است. در این همایش حجت‌السلام و المسلمین نقویان از ساعت 13 تا 15 سخنرانی خواهند کرد.

کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه علامه طباطبایی، از برپایی نمایشگاهی 4 روزه از دستاوردهای انقلاب اسلامی که شامل اسناد و کتاب‌هایی در این زمینه است خبر داد.

وی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های جنبی تشکل‌های دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آذین‌بندی و پخش شیرینی در خوابگاه‌ها و همچنین سخنرانی در دانشکده‌ها خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز