مدیر کل دفتر حمایت از صنایع دستی ایران:

خانه صنایع دستی اهواز در کشور دومین است

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۶:۵۵
کد خبر: ۱۸۹۰۶۵
خانه صنایع دستی اهواز در کشور دومین است
راه‌اندازی خانه‌های صنایع دستی ابتکاری است که از سال گذشته آغاز شده است و به نحوی در بخش صنایع دستی کاری مانند مراکز رشد را انجام می‌دهند.

راه‌اندازی خانه‌های صنایع دستی ابتکاری است که از سال گذشته آغاز شده است و به نحوی در بخش صنایع دستی کاری مانند مراکز رشد را انجام می‌دهند

مدیر کل دفتر آموزش و حمایت از صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: راه‌اندازی مراکز خانه صنایع دستی از اواخر سال 92 آغاز شده و هم‌اینک دومین خانه صنایع دستی کشور در اهواز افتتاح شده است.

به سرویس باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، کامران سبزه‌میدانی در مراسم افتتاح خانه صنایع دستی اهواز اظهار کرد: خانه صنایع دستی اهواز در جنوب کشور همتا ندارد و باید این مرکز تقویت شود.

وی افزود: راه‌اندازی خانه‌های صنایع دستی ابتکاری است که از سال گذشته آغاز شده است و به نحوی در بخش صنایع دستی کاری مانند مراکز رشد را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی این مراکز از اواخر سال 92 با راه‌اندازی خانه صنایع دستی خراسان شمالی آغاز شده است و هم‌اینک دومین خانه صنایع دستی کشور در اهواز افتتاح شده است.

سبزه‌میدانی با اشاره به اینکه خانه‌های صنایع دستی در سایر استان‌ها نیز باید راه‌اندازی شود، گفت: در این مراکز شرایط برای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان صنایع دستی باز است و برای حمایت از فعالان در این عرصه مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌شود.

وی افزود: ارائه مشاوره، حمایت و اعطای تسهیلات از جمله اقداماتی است که در دستور کار خانه‌های صنایع دستی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز