۲۰ نمایشگاه کتاب در ۲۰ منطقه تهران برپا می شود

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳:۵۰
کد خبر: ۲۳۹۱۸۵
۲۰ نمایشگاه کتاب در ۲۰ منطقه تهران برپا می شود
برای کاهش آسیب های اجتماعی در نقاط حاشیه ای تهران در 20 شهرستان استان تهران نمایشگاه کتاب برگزار شد.

برای کاهش آسیب های اجتماعی در نقاط حاشیه ای تهران در 20 شهرستان استان تهران نمایشگاه کتاب برگزار شد، گفته می‌شود که شهرک های اقماری و حاشیه نشینان پایتخت در معرض آسیب های اجتماعی بیشتری هستند.

به گزارش سرویس باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، نمایشگاه های کتاب استان تهران در شهرهای رباط کریم، شهریار، قرچک و دماوند با وسعت بیشتری دایر است و اتحادیه ناشران برای دستیابی با ما همکاری می کند.

در این چهار نمایشگاه بزرگ ، 80 ناشر با 6000 عنوان کتاب حضور یافته اند و اداره کل استان هم 600 میلیون ریال بن یارانه کتاب به این نمایشگاه کمک کرده است تا دانش آموزان، فرهنگیان و کارمندان به راحتی بتوانند آثار مورد علاقه شان را خریداری کنند.

این اقدام، فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان های حومه تهران است. 

در 16 نمایشگاه دیگر ناشران استانی با حمایت اداره کل ارشاد شهرستان ها فرصت حضور یافته اند و هر کدام از نمایشگاه ها در فضایی به وسعت 1500 متر مربع برپاست. در عین حال علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند آثار مورد علاقه شان را در 50 غرفه متنوع جست و جو و تهیه کنند.

سهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این حوزه از برنامه های هفته کتاب، علاوه بر حمایت و موضوعات اداری، اختصاص 160 میلیون تومان اعتبار به این رویداد مهم فرهنگی است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز