با ارزیابی اداره کل امورفارغ التحصیلان وزارت علوم؛

بیش از ۷۰ دانشگاه هند و مالزی از رده خارج شدند

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۲۰
بیش از ۷۰ دانشگاه هند و مالزی از رده خارج شدند
مجلس آرا اعلام کرد: براساس ارزشیابی‌های انجام گرفته، 63 دانشگاه هند و 13 دانشگاه مالزی از رده خارج شده و مورد تایید وزارت علوم نیستند.

محمد حسین مجلس آرا مدیر کل امور فارغ التحصیلان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا گفت: یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌هایی که در اداره امور فارغ التحصیلان انجام می گیرد اصلاح ضوابط ارزشیابی دانشگاه‌ها است که در ارزشیابی اخیر حدود 63 دانشگاه کشور هندوستان از رده خارج شد .

وی ادامه داد: متقاضیان برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های هندوستان و برای اطمینان حاصل کردن از اینکه، این دانشگاه‌ها مورد تأیید وزارت علوم هستند، باید به سایت اداره کل امور فارغ التحصیلان وزارت علوم مراجعه کنند.

مدیر کل امور فارغ التحصیلان وزارت علوم یاد آورشد: در این روند ارزشیابی، گروه A ، B و C دانشگاه‌های هندوستان به گروه A و B تبدیل شد و دیگر گروه C در هندوستان نداریم.

وی ادامه داد: همچنین در این روند ارزشیابی حدود 13 دانشگاه کشور مالزی از رده خارج شد و توصیه وزارت علوم به دانشجویان این است که برای تحصیل در مقطع کارشناسی به جای دانشگاه‌های مالزی دانشگاه‌های داخل کشور را انتخاب کنند که از کیفیت بیشتری برخوردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز