دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشكی شیراز خبر داد

امضای طوماری درحمایت از فعالیت‌های هسته‌ای دولت

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۵۴
امضای طوماری درحمایت از فعالیت‌های هسته‌ای دولت
امیریان از امضای طوماری درحمایت از فعالیت‌های هسته‌ای دولت و تقدیر و تشکر از اقدامات بی‌سابقه دانشمندان هسته‎ای ایران در عرصه ملی و فراملی خبر داد.

مهدی امیریان، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشكی شیراز در گفت‌‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، گفت: این تشكل دانشجویی به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای مراسمی به پاس تقدیر و تشکر از زحمات دولت و دانشمندان هسته‌ای ایرانی برگزار می‌كند.

وی در ادامه افزود: این جنبش دانشجویی، در این مراسم پرشکوه هسته‌ای اقدام به امضای طوماری توسط دانشجویان در حمایت از فعالیت‌های هسته‌ای و تقدیر و تشکر از دانشمندان هسته‌ای و زحمات بی‌سابقه دولت در این عرصه نسبت به دفاع از مساله هسته‌ای در ایران می‌کند.

گفتنی است این مراسم در تجلیل از روز فناوری هسته‌ای ساعت 17 امروز شنبه 20 فروردین‌ با حضور كاظم جلالی، سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و رضا نجفی، كارشناس ارشد هسته‌ای كشور در تالار سینا و صدرای دانشگاه علوم‌پزشكی شیراز برگزار می‌شود.

این مراسم به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان راه پیشرفت هسته‌ای مجید شهریاری و مسعود علی‌محمدی برگزار می‌شود، از برقراری ارتباط ویدئو كنفرانس با بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری در این مراسم خبر داد.

 شرکت در این مراسم برای عموم مردم آزاد است.
 


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز