ارائه سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۲:۰۰
کد خبر: ۵۲۴
ارائه سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از ارائه سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت خبر داد.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات با همکاری شرکت مبین‌ وان به زودی سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت روی صوت، ADSL و سرویس‌های محتوایی را ارائه خواهد کرد.

دکتر داود زارعیان با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران قراردادی با یک شرکت ایرانی ایتالیایی برای عرضه سرویس‌های ارزش افزوده منعقد کرده است که در این راستا شرکتی ایرانی-ایتالیایی با نام مبین وان و با سهامداری مشترک ایران و شرکت وان ایتالیا تاسیس شده است اظهار داشت: براساس قرارداد منعقد شده با این شرکت، فعالیت در زمینه سرویس های ارزش افزوده تلفن ثابت را آغاز خواهیم کرد و 2 استان آذربایجان شرقی و خراسان رضوی نیز به عنوان پایلوت برای اجرای فاز نخست این طرح انتخاب شده اند که این انتخاب با توجه به اعلام آمادگی استان‌ها برای مشارکت در این کار انجام شده است.

او در خصوص زمان‌بندی اجرای این پروژه، گفت: این پروژه در 3 مرحله انجام خواهد شد که فاز نخست شامل سرویس‌های روی بستر فعلی (صوت) است. فاز دوم سرویس‌های افزوده بر روی ADSL خواهد بود و در مرحله سوم نیز سرویس‌های روی صوت، ADSL و سرویس‌ محتوا خواهیم داشت.

زارعیان خاطر نشان کرد: براساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده، فاز نخست که سرویس‌های روی صوت است تا پیش از عید امسال باید انجام شود و مرحله نهایی پروژه نیز باید طی 2 سال تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز