فعال دانشجویی؛

۹ دی، نشانگر ارتباط قلبی مردم با رهبری است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۳۴
۹ دی، نشانگر ارتباط قلبی مردم با رهبری است
الهیاری با نزدیک شدن به سالروز حماسه 9 دی، گفت: ارتباطی که بین مردم و رهبر وجود دارد از گزینه‌های ایجاد بصیرت در جامعه است، این ارتباط، قلبی است و فراتر از سیاست است.
علی الهیاری، فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، درباره حضور پرشور جوانان در حماسه 9 دی گفت: نقش‌آفرینان اصلی این روز، مردم و بالاخص جوانان بودند.

وی درباره قوت حضور جوانان و ضعف حضور خواص جامعه در صحنه 9 دی اظهار داشت: ماجرا به یک سری مناسبات غلط بین کسانی که خواص مشهورند باز می‌گردد، این مناسبات اعم از فامیلی، سیاسی و اقتصادی باعث شد که این عده تیزبینی و شفاف‌بینی خود را از دست بدهند، اما جوانان که هنوز پاکند و آلوده این مناسبات نشده‌اند، موقعیت را درک کرده و به خیابان‌ها آمدند.

الهیاری با اشاره به ارتباط مردم و دین، این ارتباط را از بخش‌های بصیرت خواند و دروغ‌های رسانه‌ای را قاصر از مقابله با بصیرت دانست و افزود: ارتباطی که بین مردم و رهبر وجود دارد از گزینه‌های ایجاد بصیرت در جامعه است. این ارتباط قلبی است و فراتر از سیاست است.

این فعال دانشجویی بهترین اقدام مسوولان را در تقویت بصیرت، انجام درست وظایف اجتماعی‌شان برشمرد و در پایان گفت: باید هر کس در هر حوزه‌ای که فعالیت دارد، کارش را درست انجام دهد، بسیاری از گمراهی‌ها به خاطر عدم توجه به آرمان‌ها و غفلت در عمل به آن‌ها است.
نظر شما