در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

مصاحبه پذیرفته‌شدگان دکترا از امروز آغاز می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۵۸
مصاحبه پذیرفته‌شدگان دکترا از امروز آغاز می‌شود
معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز زمان مصاحبه دکتری در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها تا 37 روز دیگر فرصت دارند نتایج نهایی را به سازمان سنجش اعلام کنند.

سید جلال طباطبایی معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس دانش و فناوری برنا، گفت: داوطلبانی که در مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری پذیرفته شده‌اند از امروز می‌توانند براساس برنامه زمان‌بندی شده، برای مصاحبه به دانشگاه‌هایی که اعلام شده‌اند مراجعه کنند.

وی ادامه داد: داوطلبانی كه اسامی آنان در سایت این سازمان به عنوان معرفی شده یك و یا چند كد رشته محل از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه برای هریك از كد رشته محل‌ها مبلغ بیست و پنج هزار تومان به شماره حساب مشخص شده واریز و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارك مورد نیاز به همراه داشته باشند و آن را هنگام شركت در مصاحبه به مسوول ذیربط تحویل دهند.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: دانشگاه‌ها از امروز تا 37 روز دیگر فرصت دارند نتایج مصاحبه را به سازمان سنجش آموزش کشور تحویل دهند.

وی یادآورشد: ظرفیت دکتری سال 90 حدود 6 هزار نفر است ولی حدود 20 هزار نفر در مرحله اول معرفی شدند و به هر دانشگاه 3 تا 5 برابر ظرفیت دانشجو معرفی شده است.

طباطبایی با بیان اینکه هر داوطلب به 5 دانشگاه معرفی شده است، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی، شهریورماه اعلام می‌شود.



نظر شما