در گفت‌و‌گو با برنا اعلام شد؛

تغییر اولویت انتخاب رشته داوطلبان آزمون ارشد پزشکی امکان‌پذیر است

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۲:۴۸
کد خبر: ۵۷۵۸۱
تغییر اولویت انتخاب رشته داوطلبان آزمون ارشد پزشکی امکان‌پذیر است
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد پزشکی از 28 خرداد خبر داد و گفت: داوطلبان در مدت زمان تعیین شده می‌توانند انتخاب رشته کنکور را انجام دهند.

جبراییل نسل سراجی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سرویس دانش و فناوری برنا، از آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد پزشکی از 28 خرداد خبر داد و گفت: داوطلبان در مدت زمان تعیین شده می‌توانند انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد پزشکی را انجام دهند.

وی افزود: تمام داوطلبان می‌توانند در روزهای 28 خرداد تا 3 تیر همزمان با انتخاب محل تحصیل، کارت ورود به جلسه آزمون را نیز دریافت کنند.

نسل سراجی درباره افزایش ظرفیت پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی گفت: ظرفیت برخی از رشته‌ها افزایش خواهند یافت و در زمان مقتضی به داوطلبان اطلاع رسانی می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون در روزهای ابتدایی تیر برگزار می‌شود اما افراد پس از اعلام ظرفیت‌ها و برگزاری آزمون، در صورت افزایش ظرفیت در رشته مورد علاقه داوطلب می‌توانند نسبت به تغییر اولویت‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت اولیه پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد پزشکی همزمان با انتخاب رشته داوطلبان منتشر می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در 54 رشته برگزار می‌شود که بر اساس اعلام مرکز سنجش، آزمون 19 رشته در نوبت صبح 2 تیر، آزمون 16 رشته در نوبت عصر 2 تیر و آزمون 19 رشته در نوبت صبح 3 تیر به طور همزمان در سراسر کشور در 24 شهر و با رقابت حدود 53 هزار نفر برگزار خواهد شد.
 

 

نظر شما