در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر؛

۶ طرح پژوهش و فناوری رونمایی شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۱۰
۶ طرح پژوهش و فناوری رونمایی شد
6 طرح پژوهشی صبح امروز با حضور مشاور و رییس دفتر رییس جمهور و وزرای علوم و ارتباطات و فناوری اطلاعات در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، صبح امروز در مراسم یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر که در سالن اجلاس سران برگزار شد، 6 طرح پژوهشی رونمایی شد.


بر اساس این گزارش اولین طرح با نام ایجاد نرم افزار ملی شبیه‌سازی عددی چند فاز آلودگی نفتی آب‌های زیر زمینی، برای پاکسازی خاک و آب زیر زمینی آلوده، نام داشت که از کاربردهای آن می‌توان به شبیه‌سازی پاک سازی آلودگی‌های تک فاز آب‌های زیر زمینی، طراحی مهندسی پایه و تفصیلی عملیات پاک‌سازی آب و خاک اشاره کرد.


همچنین بر اساس این گزارش دومین طرح دارو رسانی هدفمند به سلول‌های سرطانی بود که از کاربردهای آن می‌توان به تشخیص سریع و ارزان بیماری سرطان به وسیله تصویربرداری رزونانس مغناطیسی و حمل داروهای ضد عفونت و حمل داروهای ضد تومور اشاره کرد.


بر اساس این گزارش سومین طرحی که امروز رونمایی شد، تحت عنوان آب شیرین‌کن صنعتی خورشیدی تفصیلی بود و چهارمین طرح تولید بیودیزل و نسل سوم بیواتانول از میکرو آلگ ها، اشاره کرد.

بنا بر این گزارش از طرح‌های دیگری که امروز رونمایی شد، می‌توان به طراحی و ساخت واحد تولیدی بیوگاز با استفاده از ضایعات دامی و نرم افزار «سیدا»، سامانه جامع مدیریت یک پارچه منابع دانشگاهی اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز