با یک کلیک در بزرگ‌ترین گلخانه جهان قدم بزنید

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۰۷:۱۵
کد خبر: ۶۲۷۷۰
با یک کلیک در بزرگ‌ترین گلخانه جهان قدم بزنید
در کورنوال انگلستان بزرگ‌ترین گل‌خانه جهان احداث شده است.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، طراحان انگلیسی در منطقه کورنوال انگلستان در نزدیکی یک معدن متروکه خاک رس، بزرگ‌ترین گلخانه جهان را با بیش از یک میلیون گونه گیاهی مختلف ساخته‌اند.

بر اساس گزارش گیزمگ، اکنون نام پروژه باغ عدن (Eden) به عنوان بزرگترین مجموعه گیاهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

بزرگ‌ترین گلخانه جهان در محوطه یک معدن 160 ساله قدیمی به شکل 3 سازه حبابی شکل بسیار بزرگ ساخته شده است.

در هریک از این 3 گلخانه‌ حبابی شکل، 3 گونه مختلف شرایط آب و هوایی شامل؛ جنگل بارانی، مدیترانه‌ای و یکی از آن‎ها شرایط آب و هوایی همان محیط طراحی و شبیه‌سازی شده است.

داخل گلخانه‌های حبابی سامانه‌هایی تعبیه شده‌اند که با پخش بخار آب، رطوبت محیط را در شب‌ها تا 90 درصد و روزها به 60 درصد می‌رساند.

با ورود به حباب مدیترانه‌ای، رایحه خوش میوه‌هایی نظیر لیمو، زیتون، انگور و عطر خوش گیاهان این منطقه، هوش از سر بازدیدکننده می‌برد.

در گلخانه‌ای که بر اساس شرایط آب و هوایی انگلستان طراحی شده همه گیاهان مخصوص این منطقه مانند؛ انواع گیاهان دارویی و گل‌های زیبا پرورش داده می‌شود.

علاوه بر این در گلخانه عدن، قسمتی ایجاد شده تا به بازدیدکنندگان اطلاعات کامل و به روز در مورد هرکدام از گونه‌های گیاهی را ارایه کند.























































نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز