دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

۹ دی خط بطلانی بر دوری جوانان از خط امام و ولایت بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۹:۰۰
کد خبر: ۶۳۱
۹ دی خط بطلانی بر دوری جوانان از خط امام و ولایت بود
همت با اشاره به از جان‌گذشتگی مردم در راه حق، نقش دانشجویان را در این حماسه خودجوش، غیرقابل انکار خواند.
محمد همت، دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، درباره حضور میلیونی مردم در یوم الله 9 دی به خبرنگار سرویس دانشگاه برنا، گفت: شاخص حضور توده مردم، جوانان و دانشجویان در 9 دی معیار حق‌طلبی و سرسپردگی به خط ولایی و خط ائمه بود.

همت درباره حضور کمرنگ خواص جامعه افزود: در حماسه 9 دی خواص قدرت شناختشان را از دست داده بودند و توده‌های مردم هنگامی‌که از خواص ناامید شدند با تکیه بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب میدان‌دار این روز به یادماندنی شدند.

وی با اشاره به از جان‌گذشتگی مردم در راه حق، خواص را فاقد این خصوصیت دانست و نقش دانشجویان را در این حماسه خودجوش غیرقابل انکار خواند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، منشاء بصیرت 9 دی را در شناخت مردم نسبت به ولایت و دین دانست و اظهار داشت: 2 بال بصیرت‌بخشی عبارت است از میزان اطلاعات و اشراف شخص نسبت به ولایت و دوم تقوا و پرهیزگاری، این 2 اصل شخص را از مسایل مادی مبرا و پس از ولایت پذیرشدن، آماده جان‌فشانی می‌کند.

همت با تمسک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مهمترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت به مردم خواند و نتیجه عمل به این جمله را تحقق جامعه‌ای آزاد و مردمی ولایت‌پذیر، دانست و این‌گونه به سخنانش پایان داد: مشکل اساسی در تقویت بصیرت، عدم اطلاع‌رسانی صحیح به مردم است، مردم باید در مقابل تهدیدات فرانو، مسلح به عقاید ناب شیعی بشوند. در واقع 9 دی خط بطلانی بر دوری جوانان از خط امام و ولایت بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز