وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد اعلام کرد

ارتقا دانشکده علوم پزشکی کرج به دانشگاه علوم پزشکی البرز

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۹۰
ارتقا دانشکده علوم پزشکی کرج به دانشگاه علوم پزشکی البرز
وحید دستجردی از ارتقا دانشکده علوم پزشکی کرج به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان البرز خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاه برنا به نقل از وب­دا در دانشکده علوم پزشکی کرج، مرضیه وحید دستجردی با اعلام این خبر در جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد گفت: امیدواریم با این ارتقا، مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه استان البرز مرتفع شود.


وی ابراز امیدواری کرد با مجموع مصوبات و اقدامات و طرح‌هایی که در این سفر برای استان البرز به تصویب می‌رسد این دهه به عنوان دهه پیشرفت در این استان باشد.


دستجردی از کارهای خوب سفرهای استانی، به توسعه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) و کلینیک بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و افزود: تمام تلاش‌مان را برای ارتقا وضعیت بهداشت شهرستان نظرآباد و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به کار خواهیم بست.


وی با اعلام این که اعتبار خوبی برای مسایل فرهنگی استان البرز در این سفر پیش بینی شده است، گفت: یکی از پروژه‌هایی که به سامان خواهد رسید پروژه مصلای نظرآباد است، ضمن این که سایر مشکلات نظرآباد را نیز در جلسه هیات دولت پیگیری می‌کنیم.


وزیر بهداشت با اشاره به کمبود متخصص در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد اظهار داشت: در برخی رشته‌ها که پزشک متخصص کم دارید سعی می‌کنیم پزشکان موردنظر را تامین کنیم. با مجوزی که وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی کرج خواهد داد این مشکل هم حل می‌شود.


وی از در نظر گرفتن سهیمه برای استخدام پرستار در استان البرز و کمک به اشتغال و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی این استان خبر داد و گفت: در این سفر حدود 21 پروژه برای بهداشت و درمان استان البرز مصوب می‌کنیم که با این مصوبات شبکه بهداشت و درمان نظرآباد تکمیل خواهد شد.

وزیر بهداشت در ادامه از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) نظر آباد بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز