كانون دانشگاهیان ایران اسلامی، به مناسبت۹ دی:

این روز حماسی در تاریخ كشور اسلامی ما هیچگاه فراموش نخواهد شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۱:۰۰
کد خبر: ۷۰۵
این روز حماسی در تاریخ كشور اسلامی ما هیچگاه فراموش نخواهد شد
كانون دانشگاهیان ایران اسلامی با گرامی‌داشت سالروز 9 دی، در بیانیه‌ای اعلام کرد: این روز حماسی در تاریخ كشور اسلامی ما هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی خواهند كرد.
به گزارش سرویس دانشگاه برنا، به مناسبت سال‌روز یوم الله 9 دی، كانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیانیه‌ای بدین مضمون صادر کرد: رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و فتنه‌ای كه بوجود آمد دشمنان خارجی انقلاب اسلامی را آنچنان ذوق زده كرد كه به این حوادث دل بستندد و آشكارتر از همیشه خود را وارد عرصه كرده و به تكاپو افتادند و برای موفقیت جریان فتنه برنامه‌ریزی كردند و اتاق‌های فكر تشكیل دادند، عقبه جریان فتنه را پشتیبانی و از فتنه‌گران داخلی با همه امكانات رسمی و غیررسمی خود به طور همه‌جانبه حمایت كردند.

به گونه‌ای كه فتنه‌گران دچار توهم شدند و خطوط قرمز را زیرپا گذاشتند و اصل ولایت فقیه كه یكی از اصول متعالی قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی است را مورد هجمه و اهانت قرار داده و پا را فراتر نهاده به مقدسات مذهبی مردم ایران اسلامی در وقایع روز عاشورای سال 88 اهانت كردند.

همانگونه كه فتنه‌های دوران پس از انقلاب اسلامی همواره به بركت روشنگری رهبری انقلاب و بصیرت مردم متدین نتوانست به نتیجه مورد انتظار استكبار دست یابد. این‌بار هم حضور هوشیارانه و به موقع مردم در صحنه، موجب فضاحت و شكست مجدد دشمنان جمهوری اسلامی و عناصر داخلی آنها شد.

حماسه 9 دی ماه 88 با عنوان روز پیوند عاشورایی رهبری و امت و یكی از سرآمدترین حماسه‌های ماندگار و بی‌بدیل پس از انقلاب سبب شد تا ملت بزرگ ایران بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و ولایت مطلقه فقیه، فتنه گران و حامیان خارجیشان را رسوا و تداوم انقلاب اسلامی را در برابر این‌گونه حوادث بیمه كنند.

حضور مردم در این روز دست دشمنان جمهوری اسلامی را كوتاه و فتنه آنها را خنثی و نقشه‌هایشان را بار دیگر نقش بر آب كرد، در حقیقت بزرگترین پیام این حضور هوشیارانه و به صحنه آمدن ملت در این روز كه نشان از ایفای مسوولیت بیشتر برای حفظ انقلاب و پیشبرد ارزش‌های انقلاب اسلامی و دینی داشت، اعلام پایبندی همه جانبه ملت به ولایت فقیه به تمام دنیا بود.

مردم هوشیار ایران اسلامی با لبیك به ندای مقام عظمای ولایت و رهبری انقلاب، حمایت كامل خود را از ایشان اعلام كردند و نشان دادند كه مكتب جمهوری اسلامی بر پایه وحدت ملت و ولایت فقیه استوار است و هیچ كس نمی‌تواند آسیبی به آن بزند.

راهپیمایی خود جوش مردم در این روز بساط جریان فتنه را از كشور جمع كرد و فتنه‌گران را به انزوا كشاند. این روز حماسی در تاریخ كشور اسلامی ما هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی خواهند كرد.

كانون دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ مردمی بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه اعلام می‌دارد و سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت هوشیار ایران را از خداوند متعال مسالت می‌نماید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز