آیا زامبی‌ها واقعیت داشتند؟/کشف جسد ۲ زامبی در ایرلند

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۶۹۸۰
آیا زامبی‌ها واقعیت داشتند؟/کشف جسد ۲ زامبی در ایرلند
محققان ایرلندی موفق به کشف 2 اسکلت مربوط به قرن هشتم شدند که دهانشان با سنگ پوشانده شده است.

به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، اخیراً 2 اسکلت مربوط به قرون وسطی در ایرلند یافت شده که سنگ‌هایی بر دهانشان گذاشته شده است. باستان شناسان می‌گویند دلیل گذاشتن سنگ بر دهان اسکلت‌ها، ترس ناشی از زامبی‌ها (مرده متحرک) و حرکت مرده‌ها و بازگشت آن‌ها از قبر بوده است.

بر اساس گزارش دیسکاوری، این اسکلت‌ها در جریان حفر مناطقی در ایرلند بین سال‌های 2005 و 2009 کشف شد. در این پروژه 137 اسکلت یافت شده است. محققان عقیده دارند هنوز حدود 3 هزار اسکلت در این ناحیه وجود دارد که کشف نشده‌اند.

این 2 اسکلت در زمان‌های مختلف کنار یکدیگر دفن شده‌اند. یکی از آن‌ها بین 40 تا 60 سال داشته و دیگری جوانی 20 تا 30 ساله است. هر 2 سنگی در دهان داشتند.

با توجه به عقیده مردم آن زمان در مورد بازگشت ارواح و مردگان، سرپرست محققان می‌گوید این سنگ‌ها به عنوان موانعی برای بازگشت ارواح از درون قبرها بر دهان مردگان گذاشته شده است.

به گزارش برنا، در زمان قدیم خرافه پرستان آن زمان اعتقاد داشتند که موجوداتی در کره زمین زندگی می‌کنند که پس از مرگ بیدار شده و جان انسان‌ها را می‎گیرند چیزی شبیه به دراکولا که به این موجودات زامبی می‎گفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز