به یمن حضور پربرکت مقام معظم رهبری مدظله العالی انجام گرفت

اختصاص ۱۰۰۰ سهمیه سفرهای زیارتی به بازنشستگان استان خراسان شمالی

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۵۵۲
اختصاص ۱۰۰۰ سهمیه سفرهای زیارتی به بازنشستگان استان خراسان شمالی
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به یمن حضور پربرکت مقام معظم رهبری مدظله العالی، 1000 سهمیه سفرهای زیارتی به بازنشستگان استان خراسان شمالی اختصاص یافت.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از سازمان بازنشستگان، ایراندخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، با اعلام این مطلب گفت: این تعداد سهمیه علاوه بر سهمیه‌ای است که هر استان از سفرهای زیارتی و سیاحتی دارد .بنابراین تمامی بازنشستگان شهرستان بجنورد و شهرهای تابعه می‌توانند ظرف روزهای آینده برای ثبت نام به کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش و علوم پزشکی مراجعه کنند.

وی افزود: این افراد پس از ثبت نام بلافاصله ظرف مدت یک‌ماه به شهرهای زیارتی مشهد، قم و شیراز و دیگر شهرهای کشور به اتفاق یک همراه اعزام خواهند شد.

عطاریان تأکید کرد: بازنشستگانی که برای سفرهای زیارتی ثبت نام کنند از تسهیلات ویژه بابت چهار روز سفر برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی در ادامه به اجرای طرح توانمندسازی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: به یمن حضور پر برکت مقام معظم رهبری اجرای فاز اول این پروژه ملی به‌زودی از استان خراسان شمالی آغاز خواهد شد.

عطاریان افزود: در این پروژه بازنشستگان می‌توانند در قالب تشکیل تعاونی‌های چند منظوره از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
 
وی اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری نیز پس از بررسی درخواست‌های بازنشستگان برای استفاده از وام توانمند سازی آن‌ها را به بانک عامل معرفی خواهد کرد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: برای مجموعه مدیریت و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری خدمت رسانی به مردم ولایت مدار و مومن استان شهید پرور خراسان شمالی افتخاری بزرگ و ماندگار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز