مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر:

راه اندازی حدود ۹۰ دوربین نظارت تصویری جدید در تهران از ابتدای سال

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۲۱۹
راه اندازی حدود ۹۰ دوربین نظارت تصویری جدید در تهران از ابتدای سال
حجت الله بهروز از راه اندازی حدود 90 دوربین نظارت تصویری جدید در تهران از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، حجت الله بهروز مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهر اظهار داشت: مقرر بود که امسال حدود 30 کیلومتر شبکه فیبر نوری را افزایش دهیم و حدود 30 دوربین جدید نظارت تصویری در تهران راه اندازی شود اما خوشبختانه پیشرفت در این دو بخش بیش از حد تعیین شده بود، چنانچه تاکنون حدود 90 دوربین نظارت تصویری جدید راه اندازی شده و شبکه فیبر نوری نیز بیش از 80 کیلومتر گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم که تا پایان سال تعداد دوربین‌های جدید نظارت تصویری پایتخت را به مرز 150 دوربین برسانیم و همچنین بتوانیم شبکه فیبر نوری را در مجموع 150 کیلومتر گترش دهیم.

بهروز با تاکید بر این که هرچه شبکه فیبر نوری گسترده تر و کامل تر باشد امکان به کارگیری سیستم های هوشمند در کنترل ترافیک بیشتر می‍‌شود، افزود: نصب چراغ‌های راهنمایی هوشمند، ایجاد تقاطع های هوشمند، نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات، مدیریت و کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی و ترافیک همه و همه وابسته به ایجاد شبکه فیبر نوری است.

وی افزود:همچنین با توسعه دوربین‌‎های نظارتی در سطح شهر تهران امکان نظارت دقیق تر و مدیریت بهتر ترافیک فراهم می‌شود و می‌توانیم در صورت بروز هرحادثه یا تصادفی اقدامات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

نظر شما