اشتغال ۲ هزار نفر از جوانان هلال احمر در طرح تولید داروهای گیاهی

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۳۲۰
اشتغال ۲ هزار نفر از جوانان هلال احمر در طرح تولید داروهای گیاهی
با تصویب شورای عالی اشتغال کلیات طرح ایجاد اشتغال برای جوانان عضو جمعیت هلال احمر از طریق جمع‌آوری و تولید داروهای گیاهی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به تصویب رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، با تصویب کلیات طرح ایجاد اشتغال برای جوانان عضو جمعیت هلال احمر، ۲ هزار جوان عضو هلال احمر در زمینه جمع آوری و تولید داروهای گیاهی به اشتغال گرفته می‌شوند.

بنابراین گزارش در پی طرح موضوع اشتغال جوانان عضو جمعیت هلال احمر از سوی معاون اول رییس جمهور در هفته هلال احمر و با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی و بررسی‌های متعدد، روز گذشته در جلسه شورای عالی اشتغال که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با توجه به لزوم استفاده بیشتر از گیاهان دارویی، طرح تولید داروهای گیاهی با هدف اشتغال‌زایی اعضای سازمان جوانان هلال احمر به تصویب رسید.

این طرح قرار است با هدف ایجاد اشتغال و کاهش پدیده بیکاری، توسعه کشاورزی و کمک به نظام سلامت و بهداشت و درمان کشور و… در مرحله اول به صورت پایلوت در ۷ استان کرمانشاه، لرستان و مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اردبیل، کردستان به اجرا درآید.

طبق بررسی‌های صورت گرفته سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که وظیفه ساماندهی نیروهای جوان عضو هلال احمر را بر عهده دارد و همچنین سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر که دارای ظرفیت مناسبی درباره تولید عصاره‌های گیاهی است، در راستای تحقق این طرح و اشتغال جوانان عضو هلال احمر گام خواهند برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز