رییس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

پیشنهادهای دولت به دستگاه قضایی برای تشدید مجازات شکارچیان متخلف

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۳۴۷
پیشنهادهای دولت به دستگاه قضایی برای تشدید مجازات شکارچیان متخلف
محمدی زاده گفت: پیشنهادهایی به مقامات قضایی داده شده که بعد از هماهنگی با دستگاه قضایی کشور و موافقت مجلس شاهد تشدید مجازات شکارچیان متخلف باشیم.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، محمد جواد محمدی زاده رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره تشدید مجازات‌ها و برخورد با شکارچیان متخلف اظهار داشت: شکار غیر مجاز در کشور موضوعی است که از گذشته تاکنون وجود داشته است ولی موانعی برای برخورد با شکارچیان متخلف داریم و آن هم این است که قوانین مربوط به این کار بازدارنده نیست و باید تشدید شود.

وی افزود: پیشنهادهایی به مقامات قضایی داده شده که بعد از هماهنگی با دستگاه قضایی کشور و موافقت مجلس، شاهد تشدید مجازات کسانی باشیم که به نوعی به طبیعت از جمله حیوانات آسیب می‌رسانند.

توافقنامه با کشورهای همسایه برای ساماندهی تیمهای مبارزه با قاچاق حیوانات کمیاب
محمدی زاده خاطر نشان کرد: نکته مهم دیگر همکاری با کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس در زمینه حفاظت از گونه‌های جانوری است تا آن تعداد از پرندگان و چهارپایانی که بنا به دلیلی جاذبه زیادی دارند، این‌ها را مراقبت کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: خوشبختانه با کشورهای مختلفی مانند قطر، امارات، کویت و بعضی کشورهای دیگر که در حقیقت کشورهای هدف تلقی می‌شوند، رایزنی‌هایی داشته‌ایم و توافقنامه‌هایی هم امضاء شده است، همچنین تیم‌های مبارزه با قاچاق حیوانات نایاب و گونه‌های جانوری را ساماندهی کرده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز