هرگونه افزایش قیمت هتل‌ها در ایام نوروز تخلف است

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۳۷۳
هرگونه افزایش قیمت هتل‌ها در ایام نوروز تخلف است
منوچهر جهانیان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور از تشدید نظارت بر مراکز گردشگری و تثبیت قیمت‌ها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی، منوچهر جهانیان در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای مدیران معاونت گردشگری با تاکید بر ارائه مطلوب خدمات به گردشگران نوروزی از افزایش ناظران و بازرسان مراکز خدمات گردشگری خبر داد.

وی افزود: ارائه خدمات شایسته و در شان هموطنان گرانقدر از اهداف و سیاست‌های استراتژیک ستاد مرکزی سفرهای کشور در سال جاری است.

این مقام مسوول با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و معاونت گردشگری کشور، برخورد جدی تر با عوامل تخلف و گران فروشی در مراکز خدمات گردشگری را از اولویت های این تفاهم نامه عنوان کرد.

رئیس ستاد مرکزی سفرهای کشور ادامه داد: در ایام نوروز 92 نرخ تمامی خدمات تاسیسات گردشگری از قبیل هتل ها، مهمانسراها، تورهای گردشگری داخلی و سایر مراکز بدون تغییر بوده و با هر گونه افزایش خودسرانه قیمت ها شدیدا برخورد قانونی صورت می گیرد.

معاون گردشگری کشور همچنین نظارت جامع و قاطع بر نحوه نرخ‌گذاری تورهای ورودی و خروجی و پکیج‌های سفر ارائه شده را از دیگر برنامه‌های ستاد مرکزی سفرهای کشور عنوان و تاکید کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای پیگیری به بازرسان ادارات کل در استان‌ها یا دفتر امور مراکز گردشگری منعکس کنند.


نظر شما