در گفت‌و گو با برنا عنوان شد؛

راه اندازی پاتوق‌های کارآفرینی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره)

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۸۸۸
راه اندازی پاتوق‌های کارآفرینی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره)
معاون توانمندسازی و مشارکت‌های اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی پاتوق‌های کارآفرینی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) خبر داد.
رمضان لطفی معاون توانمندسازی و مشارکت‌های اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این‌که به فکر توسعه کسب و کار در زیر زمین هستیم، اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اجرا می‌شود به عبارتی در ایستگاه امام خیمنی(ره) فضایی ایجاد کردیم تا مردم بتوانند در قالب مشاوره، راهنمایی شغلی، نحوه تشکیل تعاونی‌ و ثبت آن، نحوه راه‌اندازی کسب و کار خانگی و کارآفرینی بهره‌مند شوند.

به گفته وی با این عمل شهروندانی که روزانه از مترو استفاده می‌کنند می‌توانند با روش‌های کسب و کار خانگی و کارآفرینی آشنا شوند این طرح به میزان زیادی برای توسعه کارآفرینی کارآمد خواهد بود.

معاون توانمندسازی و مشارکت‌های اجتماعی سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به ایجاد گذر مهارتی نیز اشاره و اظهار کرد: با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای گذرهای مهارتی راه اندازی شده است که تا 3نوبت در هفته همشهریان را با برخی فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای آشنا می‌کند.

لطفی همچنین از اجرای دو طرح دیگر در راستای توسعه کارآفرینی در شهر تهران خبر داد و گفت: اجرای طرح کارآفرین با کارآفرین، سبب ایجاد بانک اطلاعاتی وسیعی از کارآفرینان خواهد شد که می‌توان به‌وسیله آن، شبکه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی، بازاریابی و فروش، فرهنگی و اجتماعی، مشاوره و آموزش و در نهایت یک شبکه تعاملی میان کارآفرینان شهر ایجاد کرد. به عبارتی با کنار هم قرارگرفتن این افراد می‌توان تمام نبوغ موجود در آن‌ها را یکپارچه کرد.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح برای ایجاد تحول در حوزه کارآفرینی، مشارکت کارآفرینان با هم و به روز شدن اطلاعات و تجربه ها اجرا می شود گفت: با اجرای طرح کارآفرینی در کار آفرینی زمینه اشتغال و نشاط بیشتر در این حوزه فراهم می‌شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز