مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی:

آخر هفته هوا سرد می‌شود

۱۳۹۲/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۷۶۱
آخر هفته هوا سرد می‌شود
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی از کاهش دمای اکثر نقاط کشور در اواخر هفته خبر داد و گفت: ورود سامانه بارشی موجب بارندگی در برخی نواحی کشور می‌شود.

امیدوار شهری مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: براساس گیش بینی های صورت گرفته استان‌های گیلان و مازندران، هوا ابری و در پاره‌ای از نقاط با وزش باد شدید، افزایش ابر و بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود. همچنین در استان خراسان رضوی و مشهد شاهد هوایی نسبتا ابری و کاهش وزش باد هستیم و در قسمت‌های مرکزی کشور مثل کرمان، هوا نسبتا ابری است و در ساعات بعد ازظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد مواجه هستیم.

وی با بیان این مطلب که در جنوب کشور و هرمزگان وضعیت هوا نیمه ابری و در پاره‌ای از نقاط افزایش ابر، باد، گرد و خاک و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: هوای پایتخت نیز نیمه ابری و گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به این مطلب که دمای هوا در اکثر نقاط کشور به‌ویژه در سواحل دریای خزر کاهش خواهد داشت، خاطر نشان کرد: از امروز استان‌های گیلان و اردبیل در برخی ساعات وزش باد شدید می‌شود.

وی با اشاره به این‌که از اواخر امروز، شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده در شمال غرب کشور خواهیم بود، گفت: پنجشنبه و جمعه ضمن کاهش دما در سواحل دریای خزر، افزایش ابر و بارش‌های پراکنده و مواج شدن دریا دور از انتظار نیست. 

امیدوار شهری در خاتمه با بیان این مطلب که وزش باد در سطح شهر تهران خاطر نشان کرد: مسافرانی که از جاده چالوس، دماوند، هراز و فیروز کوه عبور می‌کنند قطعا در طول مسیر با بارندگی روبه‌رو خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز