یک کارشناس مذهبی در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

حضرت زهرا (س) اسطوره ایمان و استقامت

۱۳۹۲/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۰۵۲
حضرت زهرا (س) اسطوره ایمان و استقامت
طاهره السادات رضوی گفت: حضرت زهرا (س) اسطوره ایمان و استقامت و اسوه نجابت و صبر است.

طاهره السادات رضوی کارشناس مذهبی و مبلغ دینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان پرچمدار و منادی عشق به ولایت است و در راه دفاع از دین وولایت تا پای جان ایستاد که این عمل بزرگترین درس برای همگان در طول تاریخ است.
 
وی با اشاره به این‌که اصلی‌ترین سفارش این بانوی بزرگ اسلام حفظ حجاب و عفاف است، افزود: امروز بانوان ما به‌ویژه زنان و دختران جوان و نوجوان باید با حفظ حجاب و مردان نیز با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به توصیه حضرت زهرای مرضیه (س) عمل کنند.

رضوی افزود: شخصیت زهرای مرضیه(س) در تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است وزنان از این الگو درس بگیرند تا به سعادت و خوشبختی حقیقی دست یابند.
 
این کارشناس و مبلغ مذهبی تاکید کرد: روحیه قناعت و صرفه جویی که آن بانوی بزرگ اسلام در زندگی داشت نیز مصداق مدیریت و تدبر ایشان در عرصه اقتصادی بوده و بانوان ما نیز با الگوگیری از سیره و زندگی آن حضرت موضوع امرار معاش و هزینه‌های روزمره خویش را مدیریت کنند.

طاهره السادات رضوی کارشناس مذهبی و مبلغ دینی در پایان گفت:دختر رسول گرامی اسلام، در همه عرصه‌ها حضور داشتند و در همسرداری و تربیت فرزند نیز بسیار موفق عمل کردند و توانستند 11 ستاره درخشان را در مکتب اسلام و قرآن تربیت کرده و آن‌ها نیز در راه ترویج اسلام اهتمام ورزیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز