حضرت آیت الله جوادی آملی:

جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شود

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۵:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۷۱۸۳
جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شود
حضرت آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که آمل محل حضور امام زادگان واجب التعظیم و مهد علویان است، خاطرنشان کرد: جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار سرپرست فرمانداری ویژه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان شهری آمل، گفت: شهرستان آمل از قدمت فرهنگی والایی برخوردار است که باید توجه لازم در راستای ترویج و شناساندن آن وجود داشته باشد.

این مرجع عالیقدر شیعه با تاکید بر این که آمل محل حضور امامزادگان واجب التعظیم و مهد علویان است، خاطرنشان کرد: جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شده تا این بزرگواران به درستی در جامعه شناسانده شوند.

براساس این گزارش، شعبانعلی واحدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این دیدار با بیان این که خدمت صادقانه و مخلصانه شهیدان رجایی وباهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید عزیز سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید نام آنان مطرح باشد.

وی با اشاره به راه اندازی بنیاد فرهنگ آمل، گفت: تلاش لازم در راستای اعتلا و شناساندن فرهنگ والای شهرستان هزارسنگر آمل باید صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز