در گفت‌وگو با برنا عنوان شد؛

ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۶:۱۵
کد خبر: ۱۴۵۱۰۶
ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه بیش از ۲۸ هزار خدمت پزشکی به زائران ایرانی در حج تمتع امسال خبر داد.

 سیدعلی ریاض، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به این مطلب که از ابتدای شروع حج تمتع ۲۸ هزار و ۳۳۹ خدمت به زائران ایرانی ارائه شده است که ۱۹ هزار و ۶۶۱ خدمت در مکه مکرمه و ۸ هزار و ۶۷۸ خدمت در مدینه منوره بوده است، گفت: جمع کل ویزیت های تخصصی انجام شده در این بازه زمانی ۶ هزار و ۲۶۰ ویزیت بوده است. در حقیقت از این تعداد ۴ هزار و ۶۲۶ ویزیت در مکه مکرمه و ۱۶۳۴ ویزیت در مدینه انجام شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۳ هزار خدمت پاراکلینیکی گفت: خدمات پاراکلینیکی ارائه شده به زائران در مکه مکرمه ۲ هزار و ۷۲۲ خدمت و در مدینه ۶۵۲ ارائه شده. از این تعداد یک هزار و ۹۸۴ خدمت سرپایی در این مدت در مکه مکرمه و ۸۰۶ خدمت سرپایی در مدینه منوره انجام شده است.

علی ریاض با اشاره به بستری ۶۶ زائر در بیمارستان مکه گفت: در حج تمتع امسال ۶۰۷ نفر در مکه و ۱۴۴ نفر در مدینه بستری شدند و در حال حاضر ۶۶ نفر در بیمارستان مکه بستری هستند. همچنین در حج تمتع امسال هفت نفر از زائران ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده‌اند.

نظر شما