آغاز طرح بازبینی و رفع معایب پل‌های عابر پیاده و مکانیزه در منطقه ۷

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۴:۲۹
کد خبر: ۱۴۵۱۷۲
آغاز طرح بازبینی و رفع معایب پل‌های عابر پیاده و مکانیزه در منطقه ۷
رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 از آغاز طرح بازبینی و رفع معایب پل‌های عابر پیاده و مکانیزه در منطقه خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، شهرام یاسمی با اعلام این مطلب گفت: به منظور تامین رفاه و ایمنی شهروندان و زیباسازی محیط شهری پل‌های عابر پیاده مکانیزه سطح منطقه بازسازی و مرمت می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر 22 پل عابر پیاده معمولی و پنج پل مکانیزه در سطح منطقه وجود دارد، تصریح کرد: سقف‌های پلی کربنات پل‌های عابرپیاده سطح منطقه تعویض و تعمیر می‌شود. همچنین با توجه به ضرورت روشنایی پل‌های عابر پیاده در طول شب و افزایش امنیت شهروندان، خاموشی تمام پل‌ها برطرف می‌شود.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 در ادامه از رنگ آمیزی پل‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: به طور مستمر هفته‌ای یکبار تمام پل‌های منطقه شستشو می‌شوند.

یاسمی با اشاره به این‌که پل های مکانیزه از اهمیت و کارایی بسیار زیادی برای سالخوردگان و کودکان برخوردار است، خاطرنشان کرد: پنج پل مکانیزه منطقه از نظر فنی توسط پیمانکار نگهداری، کنترل و در صورت نیاز تعمیر می‌شوند.

به گفته رئیس اداره زیباسازی منطقه 7، پل عابرپیاده معمولی خیابان دماوند مقابل بوستان جوان تبدیل به پل مکانیزه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که ‌هرچه تجهیزات و امكانات ترافیكی در سطح شهر بیشتر باشد، امنیت تردد نیز بیشتر می‌شود، اظهار داشت: افزایش تعداد پل‌های عابر پیاده مكانیزه تمایل شهروندان برای استفاده از پل و عبور از عرض خیابان را بیشتر می‌کند که نتیجه آن امنیت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن میزان تردد عابران پیاده در عرض معابر ترافیك شهر نیز روان‌تر می‌شود و میزان بروز حوادث كاهش می‌یابد.

نظر شما