مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با برنا:

امروز آسمان پایتخت بارانی و غبار آلود است

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۸۵۳۷
امروز آسمان پایتخت بارانی و غبار آلود است
عبدالرضا امیدوار شهری گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز آسمان پایتخت ابری و غبار آلود است.

عبد الرضا امیدوار شهری، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز آسمان پایتخت ابری و غبار آلود است. همچنین در دو روز آینده با افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی روبه‌رو خواهیم بود که برا این اساس پیش بینی می‌شود در این مدت کیفیت هوا و دید افقی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کاهش یابد. 

امیدوار شهری ادامه داد: جنوب و جنوب غرب کشور امروز شاهد سامانه بارشی فعال است، به طوری که می‌توان گفت علاوه بر این مناطق، غرب کشور را در بر گرفته و سبب بارش باران، رعد و برق و وزش باد می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این مطلب که در سه روز آینده سامانه بارشی نیمه غربی را تحت تأثیر قرار داده، گفت: همچنین مناطق سردسیر شاهد بارش برف خواهد بود.

امیدوارشهری افزود: در سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج است. درحقیقت شدت بارش روز دوشنبه در استان بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویر احمد و روز سه شنبه در استان خوزستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد است.

به گفته وی، غروب فردا با نفوذ هوای سرد به نوار شمالی کشور، بارش قابل ملاحظه در سواحل شمالی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش دما در شمال شرق خواهیم داشت. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسیدر ادامه تصریح کرد: در دو روز آینده دریای خزر مواج است و در 24 ساعت آینده نیز بارش پراکنده در شمال شرق، سواحل غربی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز