معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران:

احداث و تکمیل مدارس در سایت‌های مسکن مهر در اولویت است

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۴۸۶۸۴
احداث و تکمیل مدارس در سایت‌های مسکن مهر در اولویت است
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: ساخت و تکمیل مدارس در سایت‌‎های مسکن مهر از راهبردهای دولت در استان است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی، سید شهاب الدین چاوشی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تأکید کرد: با توجه به دغدغه‌های ساکنین واحدهای مسکن مهر مبنی بر این‌که که سایت‌های مسکن مهر اغلب فاقد مدرسه است انتظار جدی این است که متولیان و دستگاه‌ها براساس برنامه‌های مصوب اقدام جدی کنند.

وی تصریح کرد: اعضاء شورای آموزش و پرورش استان باید تلاش کنند از همه ظرفیت‌های موجود در استان در جهت بهبود وضعیت آموزشی و ارتقاء کیفی دانش آموزان و معلمان بهره گیرند.

قائم مقام شورای آموزش و پرورش استان تهران تأکید کرد: بروز خلاقیت‌ها در حوزه آموزشی نیازمند محیط‌ های سالم آموزشی است و امیدوارم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اصلی‌ترین رکن ساختاری جامعه که همان تعلیم و تربیت است باشیم.

چاوشی افزود: آموزش و پرورش از اصلی‌ترین ارکان رشد و پیشرفت کشور محسوب می‌شود و استقرار نظام آموزشی کارآمد در کنار مسائل تربیتی نسل جدید نقش مؤثری در توسعه کشور خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان در جهت ارتقاء کیفیت و کاهش افت تحصیلی محسوس دانش آموزشان قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز