بازگشت امپراتوری دروغ به روال هشت سال گذشته؛

دروغی به وسعت دو کشته و یک زخمی

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۶۲۹۶۰
دروغی به وسعت دو کشته و یک زخمی
اخبار دروغ این چنینی نشان می دهد امپراتوری دروغی که در 8سال گذشته برخی رسانه ها را تسخیر کرده بود همچنان بر همان روال است

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، توزیع سبد کالا طی دو روز گذشته به سوژه داغ رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های مخالف دولت تبدیل شده بود، به طوری که می‌توان گفت در این ایام نه فقط دست از شایعه پراکنی برنداشتند بلکه جامعه را ملتهب کرده و امنیت ملی را با مشکل مواجه ساختند.

روز گذشته خبری دروغ مبنی بر دو کشته و زخمی در فروشگاه‌های توزیع سبدکالا روی خروجی سایت‌های مخالف دولت منتشر شد که پس از پیگیری‌های خبرنگار اجتماعی برنا این دروغ به طور کامل تکذب شد.

خبر اول در مورد فوت پیرمرد80 ساله ای بود که اولا در سایتهای مخالف دولت و صدا وسیما 72 ساله ذکر شد و ثانیا به دلیل عارضه قلبی ناشی از سکته شب قبل فوت کرده است.اکبر آزادی روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا درباره فوت این پیرمرد پیر مرد "72 ساله" در این استان گفت: متوفی، پیرمردی حدود ۸۰ ساله بوده که روز گذشته در فروشگاه رفاه دچار ایست قلبی شده و در این مورد هم گواهی تاییدیه پزشکی قانونی کرمانشاه موجود است.

وی ادامه داد: این فرد از سال‌ها قبل دارای بیماری قلبی بوده و حتی شب قبل از حادثه نیز به همین دلیل در بیمارستان بوده و روز حادثه نیز تنها برای پرس و جو به فروشگاه رفته بود که در مقابل در فروشگاه دچار  ایست قلبی شده است. 

 به گفته روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی کرمانشاه انتشار این خبر تنها یک فرافکنی در این خصوص توزیع سبد کالا بود؛ چرا که این فرد در جایی فوت کرده که اصلا ازدحام و شلوغی توزیع نبوده است.

همچنین حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره فوت فردی دیگر نیز در تهران و در منطقه تهرانسر که در صف دریافت سبد کالا، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته در منطقه تهرانسر تنها یک مورد انتقال به بیمارستان داشتیم، مربوط به یک پیرمرد 82 ساله بود که به دلیل کهولت سنی دچار عارضه شده بود و بلافاصله توسط ماموران به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد.

اخبار دروغ این چنینی نشان می دهد امپراتوری دروغی که در 8سال گذشته برخی رسانه ها را تسخیر کرده بود همچنان بر همان روال است و متاسفانه نهادهای نظارتی نیز قصدی برای برچیدن صفت رذیله دروغ در کشور ندارند!کسانی که کشته سازی را اولین گام برای ناکارآمد کردن دولت می دانند اینبار هم با دروغی که می تواند در کشور التهاب آفرین باشد به مقابله با دولت رفتند.

نظر شما