تصویب فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر سال ۲۰۱۴ در نشست شورای برنامه‌ریزی اکو

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۶۹۷۶۸
تصویب فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر سال ۲۰۱۴ در نشست شورای برنامه‌ریزی اکو
مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر سال 2014 در نشست شورای برنامه‌ریزی اکو ‏خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، محمود بیات مدیرکل دفتر روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این رابطه گفت: نشست کمیته واحد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان‌یافته (‏DOCCU‏) در قالب بیست ‏و چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی منطقه‌ای (‏RPC‏) سازمان همکاری اقتصادی (‏ECO‏)‌ در دبیرخانه سازمان اکو در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست نمایندگانی از نیروی انتظامی، ‏اینترپل، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت کشور و دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان به همراه نمایندگان ‏کشورهای عضو اکو حضور داشتند. 

محمود بیات هدف از برگزاری این نشست را تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی موضوعات مختلف به کشورهای عضو ‏خواند و افزود: در این کمیته موضوعاتی همچون مقابله با جرایم ‏سایبری، مدیریت بحران، انتقال بهترین تجارب در زمینه کاهش تقاضا، تهیه برنامه اقدام در زمینه مقابله ‏با تروریسم و نشست مراجع ذی‌ربط ملی کشورها در زمینه کاهش تقاضا در سال 2014 مطرح شد و پس از ‏تبادل نظر بین هیات‌های نمایندگی کشورهای عضو نهایتا برنامه و فعالیت‌های سال 2014 به تصویب ‏رسید.

گفته می‌شود؛ در این نشست، محمود بیات مدیرکل روابط بین الملل ستاد به ریاست نشست کمیته انتخاب شده بود.

نظر شما