محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۷۳۴۷۲
محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه - 21 اسفند ماه - تا ساعت 24 روز جمعه - 23 اسفند ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 24 روز جمعه - 23 اسفند ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 و 30 دقیقه تا 24 روز جمعه - 23 اسفند ماه - از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است.
تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه - 21 اسفند ماه و همچنین از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه - 22 و 23 اسفند ماه - از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند نیز تردد تمام تریلر ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه - 23 اسفند ماه - از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، پلیس راه استان البرز موظف است بگونه ای برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر(شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز