محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۸۵۷۷۵
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنابه نقل از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز- چهارشنبه- تا ساعت 24 روز جمعه - 19 اردیبهشت- از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیرزکوه و محور تهران- سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، در محور کرج- چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه- 19 اردیبهشت- تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 اردیبهشت از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه- 17 اردیبهشت- و همچنین از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه- 18 و 19 اردیبهشت- از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه- 19 اردیبهشت ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

پلیس راه استان البرز موظف است طوری برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیرکبیر ( شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت ها وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار دارد، اسکورت کند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 120 و 88255555 با 10 خط به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی به هموطنان کشور است.

نظر شما