رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

غیرفعال بودن تولید معضل اصلی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۸:۵۳
کد خبر: ۲۲۵۷۷۱
غیرفعال بودن تولید معضل اصلی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه
نبود درآمد در گردش منجر به غیرفعال بودن اغلب کارخانجات شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شده که بر همین اساس نیاز به حمایت از تولید به شدت احساس می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از نبود حمایت‌های کافی از تولید در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، گفت: نبود درآمد در گردش منجر به غیرفعال بودن اغلب کارخانجات شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شده که بر همین اساس نیاز به حمایت از تولید به شدت احساس می‌شود.

به گزارش سرویس شهری خبرگزاری برنا، عبدالرضا عزیزی درباره بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند، افزود: صبح امروز سه‌شنبه( 8 مهر) ابتدا در شهرستان فیروزکوه بازدیدی از بخش‌های مختلف این شهرستان صورت گرفت و نمایندگان کمیسیون اجتماعی در شورای اداری شهرستان فیروزکوه شرکت کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در ادامه سفر اعضای کمیسیون اجتماعی به فیروزکوه و دماوند بازدیدی از دو کارخانه صورت گرفت و قرار است در جلسه شورای اداری دماوند نیز حضور یابیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با یادآوری مشکلات این دو کارخانه، تاکید کرد: یکی از این کارخانجات دارای مشکلات زیادی بود مانند آنکه از سوی اداره مالیات با نامهربانی‌های زیادی مواجه شده به گونه‌ای که این اداره مانع اخذ وام از سوی کارخانه مذکور شده بود اما در عین حال شاهد بودیم که این کارخانه با وجود 250 کارمند همچنان فعالانه به کار خود ادامه می‌داد.

وی به مشکلات و محرومیت‌های دو شهرستان‌ فیروزکوه و دماوند اشاره کرد و گفت: معضلات بیکاری و کمبود اعتبارات برای کارخانجات از جمله مشکلات موجود این دوشهرستان است؛ متاسفانه نبود درآمد در گردش منجر به غیرفعال بودن اغلب این کارخانجات شده و نیاز به حمایت از تولید به شدت احساس می‌شود همچنین به دلیل سود بالای بانکی تولیدکنندگان قادر به استفاده از وام‌ها نیستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای استانی از برنامه‌های اصلی این کمیسیون به شمار می‌رود، افزود: تاکنون به دو استان لرستان و گلستان سفری داشتیم که حال بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است به زودی با تشکیل جلسه‌ای در کمیسیون، مشکلات شهرستان های فیروزکوه و دماوند را با حضور مسئولان شهرستان، نماینده شهرستان و وزرا و سازمان های مربوطه بررسی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز