در شانزدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی:

شركت بهره برداری مترو تهران رتبه برتر را کسب کرد

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۱:۳۶
کد خبر: ۲۳۰۹۹۵
شركت بهره برداری مترو تهران رتبه برتر را کسب کرد
در نهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل ریلی با اهدای عنوان برتر به شركت بهره برداری مترو تهران، مدیرعامل و غرفه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل این شركت به كار خود پایان داد.

 به گزارش سرویس اجتماعی برنا،در اختتامیه شانزدهمین همایش بین المللی حمل و نقل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت ریلی با معرفی برترین های این حوزه در سالن همایش های رازی برج میلاد تهران برگزار شد.

در این همایش كه شركت فعال در حوزه حمل و نقل ریلی حضور داشتند، شركت بهره برداری مترو تهران توانست به عنوان برترین شركت حمل و نقل ریلی برای سومین سالپیاپی دست یابد.

همچنین دكتر نایبی ،مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران به عنوان مدیرعامل نمونه و برتر در حوزه حمل ونقل شناخته شده و جایزه خود را در این مراسم دریافت كرد.

غرفه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران نیز در بخش نمایشگاه ها با به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد های مهندسان ایرانی در حوزه حمل ونقل ریلی توانست برای سومین سال پیاپی عنوان برترین غرفه در این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

در این همایش مقاله های ارسالی از سوی فعالان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و شهرام امجدیان در حوزه ناوگان نفر اول و پژمان صالحی در حوزه مدیریت اقتصاد و حمل و نقل و مدیریت ترافیك و بهره برداری همزمان نفر دوم و سوم معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز