عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم مطرح کرد:

با صنایع آلاینده برای جلوگیری از آلودگی هوا برخورد می‌شود

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۸:۵۷
کد خبر: ۲۳۳۵۵۲
با صنایع آلاینده برای جلوگیری از آلودگی هوا برخورد می‌شود
نحوه نظارت بر آلاینده ها در سطح کشور تغییر می کند.
به گزارش گروه اجتماعی برنا به نقل از خبرگزاری ملت، نوع استفاده از صنایع و امکانات اعم از تولید خودرو، استفاده از سوخت‌ها و کارخانجات صنعتی از مواردی است که در تولید آلایندگی موثر بوده و در لایحه اصلاح قانون جلوگیری از آلودگی هوا به آن پرداخته خواهد شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات لایحه اصلاح قانون جلوگیری از آلودگی هوا، بیان کرد: بحث مبارزه با آلودگی هوا موضوع متمرکز و مشخصی است که می‌تواند به جنبه‌های مختلف این معضل بپردازد لذا به نظر می‌رسد این لایحه بتواند بخشی از مشکلات بروز آلودگی هوا را رفع کند.

پاپی زاده افزود: بخشی از راهکارها برای رفع آلودگی هوا به اقدامات زیست محیطی ارتباط دارد و بخشی از آن در مورد نحوه نظارت دستگاه‌ها بر وجود آلایندگی در سطح کشور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌تصریح کرد: همچنین نوع استفاده از صنایع و امکانات در اختیار اعم از تولید خودروسازی، استفاده از سوخت‌ها و کارخانجات صنعتی از مواردی است که در تولید آلایندگی موثر بوده و لایحه یادشده به آن می‌پردازد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار کرد: هم‌ اکنون این لایحه در دستور کار این کمیسیون واقع شده و امید است با بررسی دقیق جزئیات آن، قانون مدونی به تصویب رسد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز