مدیرکل پیش بینی آب و هوای کشور در گفت‌وگو با برنا

آسمان پایتخت بارانی می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۷۷
آسمان پایتخت بارانی می‌شود
مدیر کل پیش بینی آب و هوای کشور گفت: با افزایش ابر از امشب در آسمان تهران، فردا پایتخت بارانی می شود.

پرویز رضازاده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس نقشه های پیش یابی امروز در شمال شرق برخی مناطق جنوب شرق وضعیت هوا ابری همراه با بارش باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که به تدریج از اوایل شب از مقدار ابرها در این مناطق کاسته خواهد شد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در شمال غرب و به تدریج در غرب کشور شاهد ابرناکی، رگبار باران و گاهی رعد و برق در این مناطق خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی آب و هوای کشور درباره وضعیت هوا در روز شنبه خاطر نشان کرد: علاوه بر مناطق شمال غرب و غرب کشور بارش باران به دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز و شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد که از بعداز ظهر روز شنبه به تدریج از میزان ابرناکی در غرب و شمال غرب کشور کاسته می شود.

رضازاده در ادامه با بیان خروج این سامانه در روز یکشنبه از کشور اظهار داشت: این سامانه که روز یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال است تا پایان روز یکشنبه به تدریج از کشور خارج می‌شود.


وی درباره وضعیت هوا در پایتخت تصریح کرد: از اوایل امشب با افزایش ابر در آسمان تهران شاهد وزش باد، رگبار و رعد و برق خواهیم بود که این روند تا فردا ادامه خواهد داشت و اوایل شب شنبه با کاهش ابر بارش باران پایان می یابد.




نظر شما