نماینده تهران

انجام معاینه فنی برای همه خودروهای کشور یک ضرورت است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۰۳
انجام معاینه فنی برای همه خودروهای کشور یک ضرورت است
ایجاد و توسعه مراکز معاینه فنی اقدامی اساسی در راستای استاندارد شدن خودروها و بهبود کیفیت هوا محسوب می‌شود و انجام معاینه فنی برای همه خودروهای کشور یک ضرورت است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر عمده خودروها بر آلودگی هوای تهران و با بیان این مطلب گفت: حداکثر مدتی که برای دریافت برچسب معاینه فنی صرف می‌شود، تنها 5 – 6 دقیقه است و از نظر کیفی و کمی این مراکز به حدی رسیده‌اند که پاسخگوی خیل عظیم خودروهای موجود در شهر تهران هستند.

وی با تقدیر از بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته در مراکز معاینه فنی و برخورد محترمانه کارکنان این مراکز در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اظهار کرد: انتظار از مردم شریف تهران این است که برای پاسخ به این تلاش شهرداری با حضور به موقع و در اسرع وقت جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان اقدام کنند.

کوچک‌زاده همکاری شهروندان تهرانی با خدمت‌گزاران مردم را موجب ایجاد وضعیت مطلوب و قابل قبول در شهر تهران دانست و تصریح کرد: به این ترتیب تهران از نظر کیفیت هوا در زمره شهرهای پاک دنیا و از نظر سایر موارد در بین شهرهای برتر جهان قرار می‌گیرد.





نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز