طرح دهیار همیار در سال ۱۳۹۰ گسترش می یابد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۱۰
طرح دهیار همیار در سال ۱۳۹۰ گسترش می یابد
معاون آموزشی پژوهشكده مدیریت شهری و روستائی سازمان شهرداری ها از گسترش طرح دهیار همراه با توجه به تجربه موفق نخستین دوره آن در سال قبل در سال 1390 خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، حسین رجب صلاحی با بیان مطلب فوق افزود:نخستین دوره آموزشی طرح دهیار همیار طی سال 89 با حضور 220 دهیار برگزیده كشور از سوی سازمان شهرداریها ودهیاری های كشور در 5 منطقه كشور برگزار شد.

وی افزود: این نوع آموزش از طریق دهیاران صاحب تجربه و تحصیل كرده استان ها و برای سهولت انتقال تجارب دهیاری ها به سایر دهیاران و همچنین كاهش هزینه های آموزشی برنامه ریزی و اجرا شد.

رجب صلاحی با اشاره به برگزاری این دوره ها طی سال 89 در استان های گلستان،گیلان،كرمان،خراسان شمالی و خوزستان از گسترش این دوره ها و برگزاری آنها در سال جدید در استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اصفهان،خراسان رضوی،سیستان و بلوچستان، فارس،گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان و همدان خبر داد.

معاونت آموزشی پژوهشكده مدیریت شهری و روستایی سازمان شهرداری ها ودهیاری های كشور از زمان تاسیس نهاد دهیاری از روش های متفاوت آموزشی از جمله برگزاری كارگاه های حضوری و غیر حضوری جهت بالابردن سطح علمی و شغلی دهیاران استفاده کرده است و با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در سال 1389 جهت استفاده مطلوب تر و بهینه اقدام به برنامه ریزی برای اجرای طرح دهیار همیار برای دهیاران منتخب كشور کرد.

نظر شما