قطعه پایانی بزرگراه صیاد شیرازی بازگشایی شد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۸۱
قطعه پایانی بزرگراه صیاد شیرازی بازگشایی شد
قطعه پایانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی همزمان در سالروز میلاد حضرت زینب (س) و در سالی که به نام سال جهاد اقتصادی مزین شده است افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، محمد باقر قالیباف شهردار تهران صبح امروز در مراسم افتتاح قطعه پایانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی با بیان این مطلب گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است و ما نیز در شهرداری تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه های شهری و سهولت شهروندان برای تردد در شهر انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به سالروز شهادت امیرسپهبد شهید صیاد شیرازی همزمان با افتتاح این بزرگراه افزود: توصیف جوانمردی های این مرد بزرگ بسیار سخت است و من به عنوان شاگرد و همرزم این شهید، مهمترین ویژگی او را جوهره دینداری می دانم که موجب شد شهید صیاد شیرازی فردی شجاع ، شهادت طلب و مخلص باشد که در همه دوره ها با تمام توان انجام وظیفه کرد.

به گفته قالیباف از ویژگی های منحصر شهید صیاد شیرازی نظم و انظباط او در همه شئونات زندگی اش بود که می تواند الگویی برای همه جوانان باشد.

در ادامه شهردار تهران با اشاره به پروژه قطعه پایانی بزرگراه شهید صیاد شیرازی گفت: حل مشکلات شهر نیازمند همکاری همه شهروندان است و بدون همکاری آنان مشکلات قابل حل نیست.

وی توضیح داد که از اول اسفند تا پایان فروردین پرکارترین دوران کاری بود چرا که در ایام نوروز جمعیت تهران کمتر از ایام دیگر است و این فرصتی برای ادامه پروژه های نیمه تمام.


شهردار تهران در ادامه گفت : بازسازی و نوسازی بزرگراه شهید همت سال گذشته آغاز شد و تا پایان فروردین کامل می شود و همچنین به طور ویژه به بزرگراه آزادگان تا میدان کلاهدوز و همچنین میدان 9 دی تا بهشت زهرا (س) پرداخته شد و اقدامات زیادی در آن صورت گرفت.

قالیباف با بیان اینکه در 22 منطقه تهران ، محروم ترین محلات در طرح استقبال از بهار مورد توجه قرار گرفت ، افزود : به عنوان مدیر باید مشکلات را درون خود حل کنیم و گله مندی را به جامعه منتقل نکنیم تا مردم شاهد حل مشکلات باشند.

وی تصریح کرد: شهرداری و شهروندان باید از یکدیگر درک متقابل داشته باشند و حقوق یکدیگر را رعایت کنند، شهر مشکلات زیادی دارد و بسیاری از این مشکلات موجب تاخیر در اجرای پروژه ها می شود که شهروندان باید آن را درک کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: گاهی اجرای پروژه ها موجب تبعات مختلف فرهنگی و اجتماعی می شود که همه باید آن را بپذیریم تا شهر بهتر اداره شود .

شهردار تهران تصریح کرد: قطعا با هر امکانی که در شهر ایجاد می شود عموم مردم منفعت می برند و رفاه و آسایش آن ها بالا رود اما به شهروندانی که اطراف آن پروژه هستند سخت می گذرد که حق هم دارند ؛ اما فرهنگ شهر و شهروندی و کار جمعی اینطور است و باید عده ای سختی بکشند تا آسایش برای عموم فراهم شود که ما نیز به عنوان مدیر شهر تلاش می کنیم این سختی ها به حداقل برسد.


قالیباف در پایان تصریح کرد : مهمترین وظیفه ما امروز آگاهی بخشی به شهروندان در همه امور است و اینکه آنها تکالیف و مطالبات خود را به درستی بشناسند و ما نیز امیدواریم روزی فرا رسد تا به همراهی همه شهروندان، شهر به گونه ای اداره شود که زیبنده مردم شریف تهران است.

در ادامه این مراسم مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهر تهران ضمن ابراز خوشحالی از اتمام این پروژه گفت: دو کیلومتر پایانی این بزرگراه دارای معارضان زیادی بود که با همراهی شهروندان به پایان رسید.
وی افزود: پل عابر دیگری در این مسیر تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد. ضمن آنکه از میدان سپاه تا بزرگراه آزادگان طرحی زیرزمینی وجو دارد که بزرگترین تونل ترافیکی تهران با 11 کیلومتر است و از بهارستان، شوش و آزادگان عبور می کند.
در پایان مراسم شهرداری منطقه 7 از شهروندان این منطقه به پاس صبر و شکیبایی برای اجرای این پروژه قدردانی کرد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز