استاندار تهران:

برخورد قاطعانه با عاملان ضرب و جرح حجت الاسلام فروزش

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۵۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۵۵
برخورد قاطعانه با عاملان ضرب و جرح حجت الاسلام فروزش
استاندار تهران گفت: با متجاوزان به حقوق عمومی و حریم شخصی افراد بخصوص عاملان این اقدام شرورانه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، استاندار تهران در جریان عیادت شب گذشته از مجروح امر به معروف و نهی از منكر حجت الاسلام فروزش در بیمارستان حضرت رسول اكرم (ص) كه به همراه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی انجام شد، گفت: با متجاوزان به حقوق عمومی و حریم شخصی افراد بخصوص عاملان این اقدام شرورانه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: هیچ فرد هتاك و متجاوز به حریم عمومی و خصوصی مردم از مجازات قانونی برحذر نخواهد بود.

تمدن با ذكر اینكه برخی افراد بصورت سازمان یافته و برخی نیز جاهلانه سعی در تخریب عواطف و جریحه دار نمودن پایه های اخلاقی جامعه دارند ، خاطرنشان كرد: این گونه اقدامات بطور حتم با واكنش مردم و در ادامه براساس قانون و با نهایت قاطعیت برخورد می شود.

وی تصریح كرد: افرادی كه اقدام شرورانه اخیر را مرتكب شده اند ، خوشبختانه در كوتاهترین زمان ممكن شناسایی و با آنان با اشد مجازات رفتار خواهد شد.

استاندار تهران گفت: اقدام حجت اسلام فروزش نماد یك مجاهدت و امر به معروف از جانب مردم مؤمن و متعهد پایتخت بود كه با تحسین همگان مواجه شده است.

تمدن یادآورشد: برنامه جامع عفاف و حجاب كه در شورای اجتماعی كشور تصویب شده است به اجراء درآمده و براساس آن با بهره گیری از ظرفیت های قانونی اعم از اقدامات بازدارنده و اقدامات فرهنگی برای بهبود فضای عمومی شهر و استان استفاده خواهد شد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز