در گفت و گو با برنا عنوان شد

هتل‌های زائران ایرانی در سوریه ۵ بار در ماه بازرسی می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۶:۵۷
کد خبر: ۵۷۳۶۷
هتل‌های زائران ایرانی در سوریه ۵ بار در ماه بازرسی می‌شود
نماینده مرکز پزشکی حج وزیارت در سوریه گفت: بازرسی از هتل های زائران ایرانی در سوریه 5 نوبت در ماه صورت می گیرد.

محمدرضا عزیزی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در بخش بهئاشت و پیشگیری از بیماری ها هرماه 5 نفر از مهندسین بهداشت مرکز پزشکی حج و زیارت که جزء متخصصان اعضای هیات علمی در حوزه تغزیه نیز هستند دعوت می شود تا مواد غذایی، شیوه طبخ مواد غذایی و بهداشت رستوران ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای آشپزان ، مدیران هتل و عوامل خدماتی در این باره خاطر نشان کرد: این کلاس های آموزشی توسط مهندسان بهداشت به صورت ماهیانه انجام می پذیرد این در حالی است که کلاس های آموزشی به صورت متمرکز نیز در محل سازمان حج و زیارت در این زمینه برگزار می شود.


نماینده مرکز پزشکی حج وزیارت در سوریه با بیان وجود 270 هتل برای اسکان زائران ایرانی در سوریه تصریح کرد: طرح امتیاز بندی و رتبه بندی هتل ها از دو سال گذشته در سوریه به اجرا درآمد که بر اساس آن به صورت ماهانه در 5 نوبت 270 هتل در کشور سوریه که طرف قرارداد برای اسکان زائران ایرانی هستند صورت می گیرد.

عزیزی در پایان گفت: هموطنانی که قصد عزیمت به سفر معنوی سوریه را دارند از طریق سایت سازمان حج وزیارت از امتیاز و رتبه هتل ها در این کشور مطلع و اقدام به انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز