معاون فرهنگی سازمان اوقاف به برنا خبر داد:

برگزاری جشن نیمه شعبان در ۲ هزار امام زاده در کشور

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۹۹۲
برگزاری جشن نیمه شعبان در ۲ هزار امام زاده در کشور
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مراسم جشن ایام نیمه شعبان در 2 هزار امام زاده شاخص در سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری نمایشگاهی با عنوان مشق عاشقی با محوریت پاسخ به شبهات مهدویت ، وظایف منتظران در ایام غیبت و علایم قطعی ظهو با ادبیات جدید و طراحی گرافیکی پیشرفته و جذاب در 1600 امام زاده و بقعه در سراسر کشور از جمله برنامه هایی است در ایام نیمه شعبان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اعلام برگزاری مراسم جشن و سرور در امام زادگان و بقاع متبرکه ادامه داد: این مراسم دربیش از 2000 هزار امام زاده در سراسر کشور ونیز در شب و روز نیمه شعبان برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 700 روحانی به امام زادگان کشور در این ایام خبر داد و خاطر نشان کرد: این روحانیون با حضور در 700 امام زاده شاخص در کشور پاسخگوی شبهات مربوط به مهدویت خواهند بود که در این راستا حلقه های معرفتی ویژه جوانان و نوجوانان تشکیل می شود.

شرفخانی ادامه داد: توزیع ویژه نامه با موضوع مهدویت و نیز برگزاری مسابقات در برخی امام زادگان و نیز برگزاری دعای ندبه در روز نیمه شعبان در امام زادگان شاخص از جمله برنامه های مهم این ایام به شمار می آید.

وی با اشاره به برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در امام زادگان گفت: مباحثی نظیر مدعیان دروغین ، فرقه های انحرافی و آسیب های مهدویت نیز به صورت سرفصل در قالب کارگاه آموزشی در این ایام در طرح تابستانی نشاط معنوی برگزار می شود.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه درخاتمه گفت: مراسم شب احیا در تعداد محدودی از امام زادگان شاخص در شب نیمه شعبان به عنوان یکی از شاخص ترین برنامه ها برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز