مشاور رییس سازمان محیط زیست در گفت و گو با برنا:

افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور ۱۸ شرکت خارجی

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۷:۵۳
کد خبر: ۶۳۰۴۵
افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور ۱۸ شرکت خارجی
مشاور رییس سازمان محیط زیست گفت: صبح امروز یازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور وزیر نیرو وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان محیط زیست افتتاح شد.
فرهاد شمس فلاح در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی برنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از بیست و دوم تیر ماه آغاز و تا بیست و پنجم این ماه به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در 5 سالن دایر است.

وی در ادامه از حضور 18 شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه های بین المللی محیط زیست خبر داد و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در مساحتی در حدود هزار مترمربع با حضور 232 شرکت داخلی و 18 شرکت خارجی که عمده آنها از کشورهای انگلیس، اتریش، آلمان، هلند و ژاپن هستند، برگزار می شود.

شمس فلاح با اشاره به این مطلب که 90 درصد شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه ها در بخش صنایع استاندارد با محیط زیست هستند، تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه های بین المللی محیط زیست از صنایع مختلف تولیدکنندگان و ارگان هایی که رعایت استاندارد زیست محیطی را به همراه دارند، دعوت به عمل آمده است.براین اساس رویکرد صنعت سبز یکی از اقدامات مهمی است که در این نمایشگاه بدان پرداخته شده است.

مشاور رییس سازمان محیط زیست در پایان گفت: مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور وزیر نیرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سالن اجتماعات محل دایمی نمایشگاه  بین المللی تهران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز